What to do .... What to do....

28 november 2015 - Kubu, Indonesië

What to do - what to do....

Vanochtend vroeg opgestaan om nog een laatste snorkelduik te nemen in Amed, dit keer vanaf een ander strand - jemeluk. Het zou 10 minuten lopen zijn, goed te doen. Na wandeling het strand gevonden zo dachten we... Na snorkelen voor ongeveer uur terug naar hotel toch maar navraag gedaan. Verkeerde strand ai das balen. Nieuw plan... We vragen of we tassen mogen laten staan en dan nog eens proberen. Het was een half uur lopen. Vandaag warmer dan dagen ervoor en ik liep rood aan.... Jer terug naar hotel gegaan, bagage in taxi (niet Martin ) en mij onderweg naar Tulemban opgepikt. Hotel in Tulemban is zo zo.... Schoon maar gedateerd. Met mooie hotels die we eerder gehad hebben, beseffen we ons dat we wel luxe hebben gehad voor die prijzen.
De grote vraag is wat we hierna gaan doen. Dat was het enige wat we nog niet geboekt hebben. Of we gaan terug naar jemeluk of door naar pematuran.... Dat schijnt het te zijn onder de duikers. Maar goed dan wel 3,5 uur in auto. Dag snorkelen en terug 3,5 uur. Of half uurtje relax en snorkelen wat ook prima is. Lastig.... We besluiten maar eerst eens te gaan kijken bij liberty scheepswrak. Inmiddels ligt Kreeft weer in water en haantje heerlijk rustig aan de kant om wat te schrijven. Wordt vervolgd....

S avonds lezen we dat je twee soorten hotels kan boeken. Een hotel viespeuken en villa aan zee.... Dat was die we wilden. dus maar weer naar receptie. We konden voor 14 euro meer de villa boeken. Volgende ochtend zijn we daar naar toe gebracht. Jaaaaa dit is wat we in ons hoofd hadden. Meteen naar scheepswrak gewandeld. Was flinke wind. Ben het toch gaan proberen te snorkelen maar geloof 10 minuten gedaan om eindelijk in het water te liggen en daarna 10 minuten gesnorkeld. Ik was er weer klaar mee. Heb rest van de middag langs kant gezeten en gekeken hoe beginners die wilden duiken in het water stapten.
Uiteindelijk nog heerlijk bij hotel gezeten met uitzicht op zee....

Tja en wat is het nou geworden. We hebben besloten terug naar Jemeluk te gaan. Vanavond hotel boeken. Nu eerst eten.