Bye bye Balui

7 december 2015 - Amstelveen, Nederland

De laatste drie nachten op Bali doorgebracht in Seminyak. Een zeer drukke stad. Veel geluid en dit keer niet van hanen maar van mannen die roepen "Taxi taxi...". Of er word getoeterd... Het rustigst was dan ook het strand. Nou ja daar kon je massage, sjaals, schilderijen etc etc kopen. De eerste twee avonden hebben we de zon onder zien gaan bij een leuke strandtent. S avonds leggen ze van die zitzakken op het strand... Biertje (een avond waren erg lollig ) erbij heerlijk. Tevens was het ook een heerlijk stukje lopen. Terug effe opletten voor de teentjes vanwege de krabben
Overdag de stad in voor wat water of pinnen en daarna snel strand op. Derde avond zijn we andere kant op gelopen en kwamen bij strandtent wat nog relaxter was. Bijna geen verkopers en sfeer ook top.
De laatste dag is nog een hele dag. We kunnen gelukkig bij check Out onze koffers in aparte ruimte zetten en einde van de dag konden we ook nog ff douchen. No extra charge...
We hebben ons daarna vermaakt in een biologisch restaurant waar een meneer uit new zeeland spraken die vloog in klein vliegtuig naar oa Laos. Veel foto's gezien. Kwam goed uit want regende pijpenstelen. Het regenseizoen is dan nu ook echt begonnen. Boeren zullen blij zijn. Wij slechts een dag van meegemaakt. Voor ons mooie bijeenkomst.
Daarna hebben we de vakantie afgesloten met een massage. Poeh he was heftig maar wel lekker.

Conclusie ... Heerlijk relaxte vakantie op een paar drukke steden na.... Maar zal er niet nog eens terug gaan....

Net thuis aangekomen even wennen aan het weer maar eigenlijk wel prettig geen warmte .... Uur later heb ik koude tenen.... Toch wel kouder